Ofte stillede spørgsmål
Vi besvarer beskeder og e-mails i den rækkefølge, de modtages. De fleste henvendelser besvares inden for 24 timer i vores åbningstid.
Hvis du har brug for at opdatere din leveringsadresse, bedes du straks sende os en e-mail på support@lundbutik.dk med dit navn og ordrenummer. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din anmodning, men vi kan ikke garantere ændringer, når din ordre er blevet pakket eller afsendt.
Vores behandlingstid er 1-5 hverdage. Ordrer behandles mandag til lørdag, eksklusive større helligdage.
Leveringstiderne varierer, men er typisk 7-9 hverdage efter ordren er blevet behandlet. Du modtager et sporingsnummer via e-mail, når din ordre er afsendt.
Afhængigt af størrelsen og indholdet af din ordre kan den blive sendt i flere pakker. Hvis dette sker, vil du modtage sporingsoplysninger for hver pakke.
Hvis nogen varer i din ordre er udsolgt, giver vi dig besked via e-mail med en forventet genindleveringsdato. Hvis genopfyldningen tager længere end 2 uger, refunderer vi den/de utilgængelige vare(r).
Vi beklager eventuelle gener forårsaget af modtagelse af en beskadiget vare. Send os venligst en e-mail på support@lundbutik.dk med dit navn, ordrenummer og billeder af det beskadigede produkt, så vi kan hjælpe dig.
Hvis du har modtaget en beskadiget vare, eller hvis du mangler en vare i din ordre, bedes du kontakte os inden for 14 dage efter levering på support@lundbutik.dk. Vi vil samarbejde med dig om at løse problemet.
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du straks kontakte os på support@lundbutik.dk. Annulleringsanmodninger er kun mulige, før ordren er blevet behandlet eller afsendt.